»Zeitlingerjev način oblikovanja filmske govorice sega v same začetke medija filma, ko je bil ta še složen z ritmom sveta, nenehno razvijajoč nove pristope, kako v objektiv ujeti dogajanje.«
»Ne glede na to, ali se posamezniki soočajo z bolečinami lastne preteklosti, nevarnimi zvermi, nacizmom ali stanji spremenjene zavesti – njegove podobe vsakokrat odražajo vedoželjnost. In nikdar ne obsojajo. V svetu, ki jim namenja kvečjemu 'všečke', je to dobrodošel opomin, kako neomajna je lahko moč filma.«
»Mora biti nekaj posebnega v tem, kako se loti dela, mora prinesti nekaj več v film od le reprodukcije resničnosti.«
»Zeitlingerjev način oblikovanja filmske govorice sega v same začetke medija filma, ko je bil ta še složen z ritmom sveta, nenehno razvijajoč nove pristope, kako v objektiv ujeti dogajanje.«
»Dekle iz filma Tunnelkind je bilo na svoj način moj alter ego. Tudi sam sem se kdaj tako počutil, ko sem v mladosti prečkal mejo.«
»Ne gledam filmov režiserja, ki me povabi k sodelovanju. Ne preverim, koliko nagrad ima. Zanima me projekt, režiserjeva vizija.«
»Snemanje na filmski trak je zame pomenilo dragoceno izkušnjo. Današnja tehnologija omogoča snemanje brez omejitev, v takšni poplavi materiala se nato v montaži in postprodukciji iščejo biseri med smetmi.«
»To je razkošje! Novica o nagradi me je razveselila, tem bolj, ker jo bom dobil v Sloveniji, kar bo zame prav poseben dogodek.«
»na vsebinski ravni združuje najpomembnejši slovenski filmski ustvarjalni par, obenem pa Milko Badjura simbolno postavljajo v luč in na mesto, ki ji v zgodovini slovenskega filma pripada.«
»Razlog je zagotovo v tem, da je za nami zares težavno leto, ki je od vsakega posameznika zahtevalo veliko truda.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju